A intervención arqueolóxica no Castelo de Malpaso remata localizando o seu torreón

Atopouse gran cantidade de restos óseos, cerámicos e de metal

Este venres a intervención arqueolóxica que durante as dúas últimas semanas realizou o Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da Universidade de Vigo (Geaat) no xacemento de San Salvador dos Penedos, no Concello de Allariz, pechouse facendo un balance moi positivo dos seus resultados. As sondaxes realizadas permitiron localizar o seu torreón e descubrir a torre da súa porta norte. O numeroso material atopado, entre o que destacan restos óseos de animais empregados na alimentación, permitirán aos investigadores avanzar no coñecemento e datación deste enclave altomedieval, que foi abandonado na segunda metade do século XIII.

A iniciativa enmárcase na estreita colaboración que desde hai varios anos une ao concello ourensán coa Universidade de Vigo en temas de investigación arqueolóxica, contando neste caso con financiamento da convocatoria INOU-17 do campus de Ourense e a Deputación Provincial e a colaboración do propio Concello de Allariz. Esta cooperación, o traballo de transferencia realizado polo Geaat e a implicación dos veciños foron subliñados este venres na súa visita ao xacemento por Virxilio Rodríguez, vicerreitor do campus de Ourense, e Cristina Cid, tenente de alcalde do Concello de Allariz. Polos bos resultados acadados, os representantes das dúas entidades amosaron o seu desexo de que a intervención, da que destacaron "o seu potencial", teña continuidade en vindeiras campañas co obxectivo de avanzar no coñecemento e valorización deste patrimonio.

Ler a noticia completa no DUVI