Os arqueólogos volverán a Armea para deixar ao descuberto a súa atalaia e sondar a zona das Pioucas da Santa

Un equipo de 20 persoas traballará durante o mes de xullo neste xacemento de Allariz

Rematar de escavar a finca da atalaia, de propiedade municipal, deixando toda esta zona exposta ao público, e realizar varias sondaxes na contorna do xacemento da "Cibdá de Armea" para ver a súa posible potencialidade expositiva para o futuro, entre elas, a zona das Pioucas da Santa. Con estes obxectivos presentouse este xoves a campaña 2017 de escavacións arqueolóxicas en Armea, no Concello de Allariz. Un equipo de 20 persoas liderado por arqueólogos do Grupo de Estudos en Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da Universidade de Vigo (Geaat) volverá en xullo á zona para continuar sacando á luz un xacemento do que estiman só está descuberto arredor dun 5% da súa superficie. Esta actuación verase complementada cunha intervención en San Salvador dos Penedos, concretamente no Castelo de Malpaso e a súa contorna.

A campaña, que se desenvolverá ao longo de todo o mes de xullo financiada polo Concello de Allariz, foi presentada na localidade ourensá por Virxilio Rodríguez, vicerreitor do campus de Ourense; Francisco García, alcalde de Allariz, e Adolfo Fernández, director xunto a Fermín Pérez da campaña. Agradecendo a confianza depositada por este concello no grupo da Universidade de Vigo, Virxilio Rodríguez destacou como este proxecto recolle nos seus obxectivos as diferentes misións que cumpre a universidade, como son a docencia, a investigación e a transferencia, ademais do “seu compromiso coa cultura galega e o seu territorio”. Lembrando como a iniciativa se enmarca nun convenio asinado hai tres anos entre a institución académica e o goberno local, o vicerreitor salientou como esta colaboración ten sido exemplo para a posta en marcha de iniciativas similares con outros concellos da provincia. Pola súa banda, o alcalde de Allariz destacou “a súa satisfacción por esta colaboración continua” e a importancia de que “o territorio poña en valor os recursos que ten”. Deste xeito, dixo Francisco García, accións como as levadas a cabo en Armea amosan como “do patrimonio se pode facer un activo económico”.

Ler a noticia completa no DUVI