Unha nova intervención arqueolóxica afondará no coñecemento do xacemento galaico-romano de Santa Lucía

O día 31 de xaneiro arrancará no xacemento galaico-romano de Santa Lucía, en Astariz, no concello ourensán de Castrelo de Miño, unha nova campaña arqueolóxica. Será a terceira que desenvolvan neste enclave membros do Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da Universidade de Vigo (GEAAT). O obxectivo nesta ocasión é realizar unha sondaxe no seu aterrazamento principal e facer o rexistro fotogramétrico de varios sectores do castro.

A campaña foi presentada este xoves no Concello de Castrelo de Miño polo seu alcalde, Esteban Suárez, e por Fermín Pérez, director do proxecto, un dos investigadores principais do GEAAT e profesor na Facultade de Historia do campus de Ourense. O financiamento da acción corre a cargo deste concello ourensán a través dun contrato de I+D por valor de 3000 euros máis IVE e da Universidade de Vigo, que achega 2612 euros máis IVE a través dos fondos de investigación asignados e dispoñibles polo grupo GEAAT para este fin. Segundo se explicou na presentación, no proxecto participan, ademais de Fermín Pérez, Jessica Silvares, arqueóloga do GEAAT e directora da intervención arqueolóxica, e oito estudantes de grao e mestrado da Facultade de Historia do campus de Ourense. O proxecto iniciarase cos traballos de campo que se realizarán no xacemento desde o 31 de xaneiro ata o 4 de abril e terá como obxectivo dar continuidade ás campañas desenvolvidas no xacemento en 2016 e 2017 polo propio GEAAT.

Ler a noticia completa no DUVI