Ladislao Castro Pérez

• Ourivería prehistórica
  • Iconografía celta
  • Arqueoloxía da relixión

Ladislao Castro Pérez (Vigo 1959), licenciouse e doctorouse na Universidade de Santiago e ampliou estudos no Instituto de Arqueoloxía da Universidade de Londres.

Participou en diversas campañas de prospección e excavación de xacementos da Prehistoria Recente da Península Ibérica: Troña, Vigo, Monte Padrao, Bagil, La Salud, etc.

Investigou en diversos aspectos da ourivería prehistórica, especialmente en materia de torques europeos, tamén investigou sobre temas da arqueoloxía da relixión no noroeste peninsular.

Ademáis levou a cabo estudios sobre antropoloxía do uso de adornos; a orixe e significado das máscaras prehistóricas; aspectos iconográficos dos petroglifos galegos e das estelas da Idade do Ferro; a ofiolatría na protohistoria, etc..